Telefonie oplossing 

     

3CX Telefonie 

Het kiezen van een telefooncentrale voor uw bedrijf is niet de meest gemakkelijke taak. U wilt een systeem dat past bij uw bedrijf; nu en in de toekomst. Het moet bovendien met uw bedrijf mee kunnen groeien, zonder dat de kosten te hoog worden. Daarnaast kwam met het massale thuiswerken ook de behoefte om op afstand te vergaderen en overal bereikbaar te zijn. Uw medewerkers willen productief flexwerken met hun smartphone of op afstand vergaderen via webconferenties en daarnaast uw klanten te woord staan via live chat op uw website! Met de telefonie oplossing van 3CX kan het allemaal en nog veel meer. PM Networking heeft inmiddels veel ervaring met deze oplossing en vertelt u graag meer over de mogelijkheden. 

     
     

 
 

Veilig, betrouwbaar & flexibel

 

 

Onbeperkt aantal gebruikers

 

 

Van chat naar telefoon- of videogesprek

     

Het systeem voor het flexibel werken 

3CX is een open-platform zakelijke telefooncentrale die lokaal draait op Windows of Linux, maar die u desgewenst ook kunt migreren naar de Cloud, met een eenvoudige functie voor back-up en herstel. Bespaar geld en implementeer de telefooncentrale op een bestaande server, of kies voor een betaalbare mini-pc of Raspberry Pi. Bouw uw eigen 3CX-oplossing met de door u gewenste IP-telefoons en SIP-trunks. Voorkom de kosten en zorgen van een verouderde, traditionele telefooncentrale.

 

     

Alles in één systeem: van telefonie tot videoconferencing 

Op zoek naar een gebruiksvriendelijke en professionele videoconferentie-oplossing? 3CX is een compleet communicatiesysteem met geïntegreerde videoconferenties. Dat betekent dat u geen aparte apps voor video nodig hebt. Tijdens een telefoongesprek kunt u met één klik deelnemers uitnodigen om over te stappen op video, zonder een conference call te hoeven inplannen. U kunt vanuit uw browser direct deelnemen aan vergaderingen, zonder plug-ins te hoeven installeren. Dankzij geavanceerde functies kunt u externe schermen bekijken en beheren, documenten delen, presenteren op een whiteboard, chatten en enquêtes houden. Volop mogelijkheden dus! 

     

 

 
     

Volledig aanpasbaar aan de behoeftes van uw bedrijf

3CX biedt een geïntegreerde functie voor live chat, zodat de bezoekers van uw website en Facebook-pagina direct met u kunnen chatten of bellen. Uw medewerkers kunnen meteen reageren via de 3CX-webclient of -app. En als chat niet volstaat, kunnen ze het gesprek met één klik uitbreiden naar een telefoon- of videogesprek. Breng bezoekers in contact met uw salesteam en zie hoe uw conversie groeit! Voer al uw communicatie via één platform; geen ingewikkelde administratie, geen maandelijks abonnement.

     

CRM voor uw totale klantenbeheer


 

Wanneer u overweegt om een CRM-systeem te gaan gebruiken, heeft u de eerste stap naar een efficiënte en gestructureerde manier voor het managen van uw klantrelaties al gezet. PM Networking is enige tijd geleden partner geworden van het Teamleader CRM pakket. Wij hebben de voordelen van Teamleader CRM door eigen gebuik zelf ervaren en zijn zo enthousiast dat we dit ook graag aan onze klanten willen bieden. Dus wilt u meer inzicht, minder papierwerk en één plek waar alles samenkomt? Informeer dan naar de mogelijkheden. 

     

Aan de slag met Office 365


 

Het is bijna niet meer weg te denken en het wordt vaak in één adem genoemd met het werken op kantoor; Microsoft Office. U kent uiteraard de toepassingen zoals Word, PowerPoint en Excel. Daarnaast biedt Microsoft Office ook mogelijkheden voor extra online opslagruimte en functies in de cloud waarmee u realtime aan bestanden kunt samenwerken. Wilt u meer weten over de mogelijkheden met MS Office, neem dan vooral contact met ons op!