CRM 

     

Teamleader CRM 

Iedere onderneming met meer dan een handvol leads en klanten, heeft baat bij een CRM-systeem. Ieder bedrijf heeft andere doelen en dus ook andere prioriteiten. Toch hebben al uw doelen een duidelijk verband met uw (potentiële) klanten. Hoe vindt u hen? Hoe kunt u aan uw klanten het product of de dienst beter verkopen? En hoe behoudt u de klanten?


Om ambitieuze groei mogelijk te maken, moet u leads efficiënt in klanten kunnen omzetten en hen zo veel mogelijk kunnen informeren over uw producten en diensten. Anderzijds moeten eigenaren van een bedrijf hun middelen slim inzetten en investeren in een duurzaam klantenbestand, waarbij langdurige en sterke relaties het uitgangspunt vormen.

Teamleader is de alles-in-één oplossing die u helpt slimmer te werken, het overzicht te behouden, meer te verkopen en uw klanten de beste service te bieden.


 
     
     

Waarom een CRM systeem?

  • Communicatie gaat verloren
    Wat gebeurt er als een medewerker vakantie heeft of plots ziek wordt? Niet alle communicatie is toegankelijk, of je moet door een berg e-mails graven om een gesprek terug te vinden. Als je al die informatie in een centraal CRM-systeem opslaat, blijft iedereen op de hoogte van belangrijke interacties.

  • Verkoopkansen blijven liggen
    Stel dat je als verkoper aan 30 deals werkt. Zonder een CRM-systeem heb je daar nauwelijks een overzicht van, laat staan dat je de juiste prioriteiten stelt en leads op het ideale moment opnieuw benadert. Met een CRM houd je alles bij in één duidelijk overzicht, stel je herinneringen in om leads tijdig op te volgen en zorg je ervoor dat verkoopkansen je nooit meer ontglippen.

.

  • Inzicht in data vormt een uitdaging
    Niet iedereen kan inzichtelijke rapporten creëren in spreadsheets. Zoiets kost bovendien veel waardevolle tijd. Bij handmatig opgestelde financiële overzichten is het daarnaast ook moeilijk om vragen te achterhalen als “Hoeveel leads had ik vorig jaar? Waar kwamen mijn meeste sales vandaan? Hoeveel winst hoop ik volgend kwartaal te maken?” Met CRM zoek je dit snel en eenvoudig uit.

 

  • Je hebt geen overzicht van waar je team mee bezig is 
    Weet je niet welke taken je medewerkers op hun bord hebben? Zonder deze informatie kan je nooit op topsnelheid werken. Met CRM hoef je je niet langer op veronderstellingen te baseren, maar is alle juiste informatie meteen beschikbaar: zo weet je of je collega die belangrijke taak al af heeft en volg je de performance van je team op.

     

3CX is het alles in één systeem voor telefonie tot videoconferencing 


 

Het kiezen van een telefooncentrale voor uw bedrijf is niet de meest gemakkelijke taak. U wilt een systeem dat past bij uw bedrijf, nu en in de toekomst. Het moet bovendien met uw bedrijf mee kunnen groeien, zonder dat de kosten te hoog worden. Daarnaast kwam met het massale thuiswerken ook de behoefte om op afstand te vergaderen en overal bereikbaar te zijn. Uw medewerkers willen productief flexwerken met hun smartphone, of op afstand vergaderen via webconferenties en daarnaast uw klanten te woord staan via live chat op uw website! Met de telefonieoplossing van 3CX kan het allemaal en nog veel meer. PM Networking heeft inmiddels veel ervaring met deze oplossing en vertelt u graag meer over de mogelijkheden.

     
     

Productief aan de slag met Microsoft 365


 

Het is bijna niet meer weg te denken en het wordt vaak in één adem genoemd met het werken op kantoor; Microsoft Office. U kent uiteraard de toepassingen zoals Word, PowerPoint en Excel. Daarnaast biedt Microsoft Office ook mogelijkheden voor extra online opslagruimte en functies in de cloud waarmee u realtime aan bestanden kunt samenwerken. Wilt u meer weten over de mogelijkheden met MS Office, neem dan vooral contact met ons op!