Mag ik mij even voorstellen... Marijn 


 
Vertel eens! Wat houdt jouw rol precies in? Wat is je achtergrond?

Ik ben de 1e-lijn support engineer bij PM Networking. Dit houdt in dat ik het eerste aanspreekpunt ben als klanten support nodig hebben. Als het mij op dat moment niet lukt om het probleem op te lossen, schakel ik de melding door naar de 2de lijn support. Op deze manier heb ik regelmatig contact met mijn naaste collega’s over lopende zaken. Door deze werkwijze heb ik veel contact met mijn collega’s wat voor een goede en fijne werksfeer zorgt. Ik doe dit werk nu al 5 jaar en ik wil dit werk graag ook de komende 40 jaar doen!


Van welke werkzaamheden krijg jij de meeste energie?

De meeste energie krijg ik wanneer ik problemen zo goed en snel mogelijk kan oplossen. Je kunt daardoor het gesprek met de klant positief afsluiten, en dat geeft de meeste voldoening. Er is uiteraard niets fijner dan een tevreden klant. (En natuurlijk geeft ook de vrijdagmiddag borrel energie!)


Waar zie jij de kansen en uitdagingen in deze functie?

Het doel is om altijd zo goed mogelijk support te kunnen bieden aan de klant. Als het door mij op afstand, snel en effectief kan worden opgelost, geeft dat voldoening en als eindresultaat een tevreden klant!


Wat doe je het liefste in je vrije tijd?

Ik vind het heerlijk om 3x in de week te sporten in de sportschool. In het weekend ga ik vaak stappen met mijn vrienden. Ik ben ook lid van Stichting Blusboot de Weer. Deze stichting heeft als doel, het behouden en in standhouden van de blusboot ‘De Weer’. Dit doen wij door deel te nemen aan evenementen en ook daar besteed ik graag mijn tijd aan.