Wat betekent Corona/ COVID-19 virus voor PM Networking en zijn Dienstverlening?

Naar aanleiding van de ontwikkelingen rondom het Corona virus en de maatregelen die in Nederland (en omliggende landen) worden genomen, hebben wij bij PM Networking de volgende maatregelen in acht genomen:

  • Er wordt gefaciliteerd dat onze medewerkers vanuit huis kunnen werken. Op deze manier spreiden wij onze medewerkers en minimaliseren wij de kans op een eventuele verspreiding.
  • Bij enig symptoom (koortsig, grieperig, niet helemaal fit): Werken wij direct vanuit huis
  • We hanteren een “geen handen schudden” beleid met elkaar en met onze klanten
  • Er wordt voldoende voorzien in desinfecterende middelen, zodat deze met regelmaat kunnen worden gebruikt.
  • Bezoek aan ons kantoor in Zaandam wordt geminimaliseerd ofwel uitgesloten tot 31 maart 2020.
  • Indien klantbezoeken remote kunnen, dan is dit de voorkeur, wij zorgen dat onze systemen gereed zijn.
    • Afgifte goederen (bijv laptops van klanten ter reparatie) vindt plaats bij de voordeur;
    • De vaste standaard bezoekdagen aan onze klanten worden tot nader orde geannuleerd en remote uitgevoerd.

Gezien de continue ontwikkelingen en maatregelen vanuit de overheid, blijven wij alert en passen onze maatregelen en werkwijze hier op aan.