Slider


Support via Remote Control (zoals o.a. TeamViewer) is een dienst waarmee wij op uw computer kunnen meekijken en gerichte instructies kunnen geven of aanpassingen kunnen maken.

 

Remote support:


Link naar: Remote support aanvraag
Volg deze link naar onze Remote Support software. Met onze software kunnen wij via een eenmalige sessie met u meekijken op de computer om problemen op te lossen. Wanneer wij toegang hebben, hebben we eveneens toegang tot de persoonsgegevens op uw computer. Dit is dan ook de reden dat wij via het formulier op de volgende pagina u informeren over deze gegevens (privacy wetgeving 2018 - AVG).


Uw IP Adres:

Vragen wij om Uw IP Adres?

Het IP Adres van uw internet aansluiting is: 54.84.236.168


Link naar: FAQ
Onze pagina met daadwerkelijk ” Veel gestelde vragen ” en instructies. Hier kunt u (veelal technische) instructies en handleidingen vinden over de veelvoorkomende Internet vragen en handelingen.


Link naar:
Gegevens kwijt
U kunt niet meer inloggen met FTP, met uw e-mail programma, in een Plesk omgeving, of in onze administratieve Portal? Vul dit formulier in, en wij sturen u zsm (waar mogelijk, geautomatiseerd), uw gebruikersnaam en/of wachtwoord herstellink toe.


Link naar:
Inloggen Portal (Administratief)
Dit is ons administratieve systeem: Hier kunt u nieuwe diensten aanvragen, facturen inzien, betalen met iDeal, verhuiscodes opvragen van domeinnamen, diensten opzeggen, uw gegevens wijzigen, en meer.


Link naar: Formulieren

Voor sommige mutaties (met name met betrekking tot domeinnamen) hebben wij een aantal formuleren beschikbaar gesteld. Deze (PDF) formulieren zijn op de computer in te voeren. We vragen echter wel een getekend exemplaar retour: dit kan zowel per post als per e-mail.