KlantAlert

     

Ontvang direct een melding bij een Faillissement in uw Klantenbestand!

Iets waar veel ondernemers niet bij stil staan, zijn de risico’s die faillissementen vormen die binnen uw klanten- of leveranciersbestand plaatsvinden. Nu meer dan ooit is het belangrijk om een goed overzicht te bewaren van de zakelijke relaties om u heen en KlantAlert kan daar een belangrijke rol in spelen! Hoe werkt het? U ontvangt direct een melding via e-mail wanneer één van uw klanten failliet wordt verklaard of surseance van betaling aanvraagt. Vaak is het zo, dat u door de curator ‘als één van de betrokken partijen’ pas later op de hoogte wordt gebracht. Wanneer u op dezelfde dag als de uitspraak meteen een KlantAlert-melding ontvangt met daarin alle bijbehorende informatie, kunt u direct uw product en/of diensten levering stopzetten. Hiermee voorkomt u onnodige financiële schade en kunt u de juiste acties ondernemen.

     
     
     

Waarom KlantAlert?

 

1.  DAGELIJKSE CHECK VAN UW KLANTENBESTAND OP DE MEESTE RECENTE FAILLISSEMENTEN, AANVRAGEN TOT SURSEANCES VAN BETALING EN OVERIGE WIJZIGINGEN

 

3. DE PORTAL GEEFT U OP IEDER MOMENT IN ÉÉN DASHBOARD EEN COMPLEET OVERZICHT VAN UW KLANTALERT RESULTATEN

 

5. ER ZIJN 3 KLANTALERT VARIANTEN, DUS ER IS ALTIJD EEN JUISTE KEUZE VOOR IEDEREEN!

 

7. KLANTALERT WERKT OP BASIS VAN DE KVK NUMMERS IN UW KLANTENBESTAND

2. DIRECT EEN MELDING VIA DE E-MAIL WANNEER ER EEN WIJZIGING OF STATUSUPDATE PLAATSVINDT BINNEN UW KLANTENBESTAND

 

4. MET DE KLANTALERT APPLICATIE HEEFT U ALTIJD DE TOUWTJES IN HANDEN.

 

6. MET KLANTALERT EXTRA KUNT U OOK EEN MELDING ONTVANGEN WANNEER ER FAILLISSEMENTEN IN UW REGIO OF SECTOR PLAATSVINDEN

 

8. KLANTALERT HEEFT VERSCHILLENDE PARTNERS WAAR EEN KOPPELING MEE TOT STAND IS GEBRACHT…

 

KlantAlert beschikbaar in 4 varianten

Met KlantAlert Start ontvangt u een melding via e-mail bij een faillissement of surseance van betaling van een bedrijf in uw database. Op deze manier kunt u direct de juiste acties ondernemen om onnodige financiële schade te voorkomen. Dit is niet alleen super efficiënt, maar biedt ook inzicht, u komt zo niet voor verrassingen te staan en kan direct op de juiste wijze handelen.

Stel u heeft een bedrijf in Zaanstad, dan kan het zo maar zijn dat u specifiek wilt weten welke faillissementen er in uw regio plaatsvinden. Met de KlantAlert Extra variant, krijgt u naast een melding bij een faillissement (of surseance van betaling) in uw database ook een meldingen wanneer er een bedrijf failliet wordt verklaard in uw regio. Zo kunt u goed monitoren hoe het in de regio verloopt en waar eventueel kansen zijn!

Met de KlantAlert All-In variant, ontvangt u ook een melding van een ontbinding bij de KVK. Dit betekent dat u ook op de hoogte wordt gesteld wanneer er een bedrijf wordt uitgeschreven bij de KVK. Ook wanneer er wijzigingen in het bestuur of een fusie/splitsing bij één van de bedrijven in uw klantenbestand wordt gesignaleerd, wordt u direct op de hoogte gebracht en komt u dus niet voor verrassingen te staan!

Voor grotere organisaties die hun boekhoud- CRM- of ERP-systeem op eigen hardware en/of locatie hebben draaien, is er ook een KlantAlert oplossing. Met KlantAlert Business+ ondersteunen wij u met het maken van de juiste koppeling met uw bestaande systemen. U wilt toch ook graag inzicht in de faillissementen, surseances, ontbindingen en  fusies/splitsingen binnen uw klantenbestand? 

     

KlantAlert

     

De onmisbare tool, voor een gerust gevoel! 

     

KlantAlert & de Koppeling 

     

De KlantAlert applicatie brengt een automatische koppeling tot stand tussen uw CRM-systeem of Boekhoudpakket en KlantAlert. Dit kan in de eerste instantie wat vraagtekens bij u oproepen. Want welke informatie wordt er dan gedeeld vanuit uw systeem en wat blijft er bewaard om de KlantAlert applicatie te laten werken? Met die reden hebben wij geprobeerd met de onderstaande afbeelding de verbinding tussen beide systemen te visualiseren en te verhelderen.

     
     

CRM  


 

Iedere onderneming met meer dan een handvol leads en klanten, heeft baat bij een CRM-systeem. Ieder bedrijf heeft andere doelen en dus ook andere prioriteiten. Toch hebben al uw doelen een duidelijk verband met uw (potentiële) klanten. Hoe vindt u hen? Hoe kunt u aan uw klanten het product of de dienst beter verkopen? En hoe behoudt u de klanten?

     
     

Webapplicaties 


 

Ieder bedrijf heeft zijn eigen bedrijfsprocessen. Deze processen zorgen ervoor dat uw bedrijf iedere dag draait. Dat neemt niet weg dat u altijd moet blijven streven naar meer efficiëntie en effectiviteit. Wij van PM hebben onze ervaring en kennis omgezet in de ontwikkeling van maatwerk webapplicaties. Bent u klaar voor de volgende stap? Onze maatwerk webapplicaties brengen u een stuk dichterbij volledige automatisering van uw bedrijf!